4 fijne dagen op deze CP gehad! De waarnemers van de eigenaar hebben ons hartelijk welkom geheten en zorgden voor een plezierig verblijf. Als klap op de vuurpijl werden we zondagmorgen verwend met echte Duitse broodjes, heerlijk! We komen zeker terug!☀️

WNP-camp

mooie camperplaats. je staat rond met niet heel veel ruimte. 2 toiletten en douches is te weinig voor ruim 30 plaatsen . douchen met 1 euro munt voor nog geen 5 minuten is veel te duur. prima plaatsen verder maar wel rekening houden dat niet alles top is. gr johan

je

hier 2 nachten gestaan wat een geweldige camperplaats met alles wat je nodig hebt en brand schoon . wij komen zeker terug

Camperpark Skop'nboer Erve Benneker